Deel 2: Het is bijna zover!

21 oktober 2023 - Voorburg, Nederland

Hoi allemaal,

Het is nu echt bijna zover! Over een week hopen we wij al te arriveren in Hanoi.

Maar, je kunt je zo goed voorbereiden als je wilt, op sommige dingen heb je helaas geen invloed. Zo zijn er momenteel grote overstromingen in het midden van Vietnam (Hoi An, Da Nang) en varen er geen cruiseboten uit in Halong Bay i.v.m. de storm daar.

Screenshot_20231021_092451_WhatsAppScreenshot_20231021_092534_Weather

Maar goed, we beginnen sowieso noordelijk en het duurt nog wel even voordat we midden Vietnam gaan bereiken. Hopelijk is het weeer tzt beter. En zo niet, dan is het ook echt geen probleem want dan passen we onze route gewoon aan; hoort er allemaal een beetje bij.

Roan heeft er in ieder geval superveel zin in. Hij heeft een nieuw paspoort met zijn eigen handtekening én we hebben onlangs onze vaccinaties "geüpdatet".

IMG-20231012-WA0013

Roan vond het vooral een gezellige aangelegenheid en vond het prikje totaal niet spannend. En als je dan ook nog een pleister krijgt met de afbeelding van je idool "captain America" dan is het feestje natuurlijk helemaal compleet.

Aanstaande vrijdagmiddag gaan we vliegen. Nu nog "even" de laatse voorbereidingen treffen en dan gaan we het maar "gewoon" doen!

Wordt vervolgd 😁💪

Liefs,

Koen, Suus & Roan

1. Marieke:
    21 oktober 2023
    Alvast een hele goeie reis!
  2. Marja:
    27 oktober 2023
    En nu óp naar een geweldig avontuur! Goede reis en heel veel plezier xxxxxxxx