Deel 1: Wij gaan naar Vietnam!

24 september 2023 - Voorburg, Nederland

Lieve mensen,

Onze voorbereidingen zijn in volle gang want nog een paar weken en dan gaan wij ons avontuur tegemoet! Wij gaan een zelf samengestelde rondreis door Vietnam maken.

Vietnam-vlag

Op 27 oktober stappen wij op het vliegtuig om via China op 28 oktober aan te komen in Hanoi. Wij zullen van noord naar zuid reizen en eindigen in Ho Chi Minh, waar vandaan wij weer terugvliegen op zaterdag 18 november.

Ons reisschema is als volgt:

Amsterdam - Hanoi - Halong Bay - Ninh Binh - Hué - Da Nang - Hoi An - Phu Quoc - Mekong Delta - Ho Chi Minh - Amsterdam

Screenshot_20230924_212309_WhatsApp

Wij zullen gedurende onze reis proberen om dagelijks onze avonturen met foto's/filmpjes te delen via dit reisblog.

Als je het leuk vindt om ons te volgen, meld je dan aan voor de updates en dan houden we jullie op de hoogte van onze reis! Dit kun je doen door onderaan deze pagina jouw naam en emailadres in te vullen bij "mailinglijst". Op die manier krijg je automatisch updates.

We vinden het uiteraard wel een klein beetje spannend maar hebben er vooral superveel zin!

Liefs,

Koen, Suus & Roan

1. Vincent Ceulemans:
    24 september 2023
    Wat een toffe reis! We wensen jullie heel veel plezier!
  2. Carina Van Der Heiden:
    25 september 2023
    Ik kan niet wachten om jullie foto’s en verhalen te lezen! Lijkt me een geweldige reis en zo leuk dat jullie dit met zijn drieën gaan beleven! 🤗❤️
  3. Ellen:
    25 september 2023
    Zeker weten wil ik jullie volgen! Heel veel plezier met de voorbereiding en ik wens jullie een fantastische reis toe. ❤️
  4. Ineke:
    26 september 2023
    Ik wil ook graag jullie reis volgen. Lijkt me een hele mooie reis
  5. Wies Hut:
    6 oktober 2023
    Wat wordt dat een geweldige reis voor jullie!!
    En natuurlijk ga ik jullie volgen
  6. Marieke:
    Geniet van de voorpret!
  7. Ed:
    6 oktober 2023
    Geniet ervan. Veel plezier.
  8. Roeland en Brenda:
    6 oktober 2023
    Heel veel reisplezier! Mooie herinneringen maken zijn onbetaalbaar 👍We volgen jullie natuurlijk 😘
  9. Linda:
    17 oktober 2023
    Nog maar 10 dagen! En dan begint jullie reis! ✈️ Erg leuk om deze reis te volgen! Wij wensen jullie alvast een hele goede reis en een fantastische vakantie! 🇨🇳
  10. Ingrid koster:
    21 oktober 2023
    Succes met alle voorbereidingen. Alvast goede vlucht en veel reis pkezier
  11. Jeroen:
    21 oktober 2023
    Spannend, mooi, interessant maar vooral heel leuk! Heel veel plezier, maak er vooral een onvergetelijke reis van!.
  12. Arthur:
    Echt super veel plezier. We gaan genieten van jullie avonturen. Stay safe 😘
  13. Janny Turk:
    27 oktober 2023
    Ja, wat leuk om jullie zo te volgen. Veel plezier